Administratief Beheer

De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied

Geplaatst door: Munnik VVE Beheer

Administratief Beheer

De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied. Werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren zijn onder andere:

Het bijhouden van het ledenbestand; ingeval van verhuur door eigenaren het bijhouden van register van bewoners.
Het archiveren en actief beheren van contracten ten behoeve van onder andere verzekeringen, onderhoudscontracten, schoonmakers en dergelijke.
Het beheren en controleren op naleving van het huishoudelijk reglement, modelreglement bij splitsing alsmede de splitsings­akte.
Het archiveren van alle op de vereniging betrekking hebbende correspondentie.
Het corresponderen ten behoeve van de Vereniging met overheden, verzekeringsmaatschappijen, nutsbedrijven, aannemers e.d.
Het administratief verwerken van schaden die te verhalen zijn op verzekeringen.
Het informeren van de leden; rondzenden van notulen en jaarrekeningen.

Vergaderingen

Het voorbereiden en organiseren van de jaarvergadering, waaronder het versturen van de uitnodiging, het (eventueel in overleg) opstellen van de agenda en het bijwonen van één algemene ledenvergadering per jaar, inclusief de notulering.

Bijstand bestuur

Assistentie bij het opstellen van huisregels middels een huishoudelijk reglement en toezien op naleving van deze regels.

Bedrijvengids Geplaatst door
Munnik VVE Beheer

Munnik VVE Beheer

Jadelaan 107, 2132 XZ  Hoofddorp

Bedrijvengids Wilt u meer weten?

Vraag vrijblijvend informatie aan.

Reacties Laat een bericht achter
Log in met uw profiel

Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.

Inloggen
Leeslijst
Wij waarderen uw privacy.
Wij en onze partners gebruiken technologie, zoals cookies, op onze website om advertenties te personalificeren en om verkeer te analyseren. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met ons Privacy & Cookiebeleid.