Financieel beheer
Heeft uw VvE de juiste mensen in huis om het technisch beheer te regelen? Besteed dan alleen het Financieel beheer uit! Zo bespaart u op onnodige kosten.
Financieel beheer
Iedere Vereniging van Eigenaren is wettelijk verplicht een administratie te voeren. Het opzetten en beheren van deze administratie kan een tijdrovende bezigheid zijn. Daarnaast is het noodzakelijk dat er binnen de VvE financiele kennis aanwezig is zodat de administratie aan alle wettelijke eisen voldoet. De volgende financiele en administratieve taken kunnen wij voor u uit handen nemen:
- Het opstellen van de begroting
- Het berekenen van de maandelijkse bijdragen
- Het incasseren en administreren van de maandelijkse bijdragen
- Het betalen en verwerken van facturen
- Het opmaken van de jaarrekening
- Het bijhouden van de ledenadministratie
- Het opstellen en per e-mail versturen van de notulen en agenda's
- Het jaarlijks organiseren van de algemene ledenvergadering
Uiteraard kunnen wij ook het technisch beheer voor u uit handen nemen.
Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte bij ons aan!
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen