Over ons
We hebben diverse marktonderzoeken gedaan onder vastgoedeigenaren over wat ze belangrijk vinden. Hieronder de belangrijkste uitkomsten:
- Een beheerder die ontzorgt.
- Korte lijnen met besturen en eigenaren.
- Persoonlijk contact.
- Vaste aanspreekpunten.
- Een technisch beheerder die pro actief is.
- Een financieel beheerder die tijd heeft om de cijfers door te nemen met de kascommissie of met de penningmeester.
- Een reactietijd van maximaal 2 werkdagen op uw vragen.
- Snelle response op storingsmeldingen.
- Bewaking van een snelle afhandeling van onderhoudsmeldingen.
Bovenstaande punten zijn dan ook de belangrijkste speerpunten in onze service aan de eigenaren. Wij ontzorgen, nemen u werk uit handen en zijn proactief bezig. Bijvoorbeeld op het gebied van onderhoud en contracten. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over onze service? Veel beheerders verlengen uw contract stilzwijgend met een jaar. Niet bij Exclusief Vastgoedbeheer, bij ons kunt u na uw contractperiode ieder moment opzeggen, met een opzegtermijn van 3 maanden. U heeft bij ons de vrijheid die u verdient als VvE.
Ons vaste team
Wij werken met een klein team aan uw VvE. In dit team heeft u drie vaste aanspreekpunten: Een VvE beheerder, een technisch beheerder en een financieel beheerder. U krijgt bij ons altijd iemand aan de lijn met verstand van zaken, zonder dat u langs een callcenter hoeft.
VvE Helpdesk Hulp nodig?
Raadpleeg onze VvE Helpdesk, een praktische vraagbaak en sparringpartner die uitkomst biedt bij uw VvE vraagstukken.