VVEgemak Public
Met VVEgemak Public zijn de maandelijkse financiële en boekhoudkundige werkzaamheden van uw VvE in een handomdraai voltooid.
Online administratiesoftware voor VvE’s
De nieuwe online administratiesoftware voor VvE’s, VVEgemak Public, is nu beschikbaar via onze website. Een uitstekende manier om kosten te besparen, meer inzicht te krijgen in de financiën van de VvE en de transparantie voor alle leden te verbeteren. VVEgemak heeft vanwege het succes van onze online administratiesoftware voor VvE’s een nieuwe en verbeterde versie voor u ontwikkeld, deze omgeving is bij ons bekend als VVEgemak Public. Deze software is op basis van onze ervaringen speciaal ontwikkeld voor VvE’s en bevat daardoor extra mogelijkheden welke u in een standaard boekhoudpakket niet snel zult terugvinden.
Al uw VvE-gegevens in één online administratie- en boekhoudsysteem. In VVEgemak Public worden de financiële cijfers van de VvE op overzichtelijke wijze gepresenteerd en heeft elk lid van de VvE een individuele inlog om op elk gewenst moment de huidige status van de VvE bekijken.
U kunt alle functies van VVEgemak Public één (1) maand lang gratis en volledig vrijblijvend gebruiken om te bekijken of de online beheersoftware voor uw VvE geschikt is. Na de maand proeftijd wordt het account automatisch gesloten, tenzij u het machtigingsformulier voor het incasseren van de maandelijkse licentievergoeding online hebt ondertekend en opgestuurd.
Wanneer u geen gebruik wenst te maken van VVEgemak Public, worden uw gegevens na drie (3) maanden volledig uit ons systeem verwijderd. Kiest u er binnen deze drie (3) maanden alsnog voor om VVEgemak Public te gebruiken, dan zijn al uw ingevoerde gegevens direct bruikbaar.
Registeer uw VvE bij VVEgemak Public
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen