Dagelijks beheer
Advisering en ondersteuning bij dagelijks beheer
Dienstverlening en service
Goede dienstverlening en service op maat zijn in belangrijke mate bepalend voor het woongenot van bewoners van een serviceflat of appartementencomplex voor senioren.
Als geen ander weet u dat achter het realiseren van dit woongenot vaak een complexe organisatie schuilgaat. U moet van alle markten thuis zijn om de organisatie van een serviceflat in goede banen te leiden en uw bewoners de beste service te geven. SDS biedt u op dit gebied dé professionele ondersteuning die u nodig heeft.
SDS
Stichting Dienstverlening Seniorenhuisvesting (SDS) is begin jaren negentig ontstaan uit een initiatief van een aantal bestuurders van een serviceflat in Midden-Nederland. Zij vonden dat er te eenzijdig gedacht werd over het eigendomsrecht van het onroerend goed. Uitgangspunt was een scheiding aan te brengen tussen het onroerend goed enerzijds en de dienstverlening en services anderzijds. Om meer besturen van diverse serviceflats in Nederland te kunnen adviseren en begeleiden in deze materie is SDS opgericht en heeft zich daar in de loop van de jaren verder in gespecialiseerd als onafhankelijke partij.
Een volwaardig en professioneel partner
Inmiddels is SDS uitgegroeid tot een volwaardig en professioneel partner voor particuliere wooncomplexen, serviceflats, woningbouwcorporaties en woon-zorgcomplexen.
SDS biedt deskundige advisering en ondersteuning op diverse dienstverlenende terreinen waar complexen die zich richten op seniorenhuisvesting mee te maken hebben. Denk bijvoorbeeld aan de ledenadministratie, de inkoop van gas, bestuurlijke zaken, bouwkundige en personele ondersteuning, een calamiteitendienst en juridisch advies.
Maar ook als adviseur bij het ontwikkelen van diverse nieuwe projecten is SDS, gezien haar zeer ruime ervaring op het gebied van seniorenhuisvesting, de aangewezen gesprekspartner.
Welke garanties biedt SDS?
- SDS garandeert transparantie op het gebied van de administratie, duidelijk inzicht in wie wat dient te betalen en waarvoor het betaald wordt.
- SDS werkt uitsluitend met goed opgeleide en uiterst zorgvuldig gekozen personeel.
- De samenwerking met SDS zal als zeer prettig ervaren worden; één aanspreekpunt, in geval van calamiteiten 7 dagen per week, 24 uur bereikbaar.
- Korte lijnen binnen de SDS-organisatie zodat de flexibiliteit en creativiteit niet verloren gaat.
SDS kan als beheerder optreden voor o.a. de volgende dienstverleningscomponenten
- Administratief beheer;
- Financieel beheer;
- Technisch beheer;
- VvE beheer;
- Bestuurlijke ondersteuning;
- Advisering;
- Calamiteitendienst;
- Mogelijkheid tot gezamenlijke inkoop;
- Personele ondersteuning.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen