Service & onderhoud

“Zorgen moet je doen, niet maken!”

Geplaatst door: Efaflex

Wat wij belangrijk vinden is dat de service voelt als een warme deken. Het laatste waar u op zit te wachten is nog meer problemen. Wij komen altijd met een oplossing! Onze mensen aan de telefoon staan altijd voor u paraat, zelfs als uw bedrijf `s avonds of in het weekend doordraait. Vanwege ons ver doorgevoerde automatiseringsproces hebben wij de mogelijkheid u snel en adequaat tot dienst te zijn. Wij merken aan onze klanten dat dit een vertrouwd gevoel geeft.

Ons servicecontract: Duidelijke afspraken en voordelen op tarieven.

Responstijden:
48 uur
24 uur
6 uur

Voordelen bij servicecontract:
35% korting op de voorrijdkosten
20% korting op uurtarief
Voorrang op storingsmelding op klanten zonder contract

Offerte aanvragen                                  Storing melden “Service tot in de deur!”

Als je top kwaliteit verkoopt moet je ook zorgen dat je dit op alle punten garandeert. U als klant verwacht bij een top product ook TOP garantie en service! Oftewel; monteurs moeten kennis van zaken hebben, voorzien zijn van de juiste informatie en werken met top gereedschap. Dit alles vindt u bij onze servicemonteurs!

Neem contact op

 

Bedrijvengids Geplaatst door
Efaflex

Efaflex

Floridadreef 118 , 3565 AM   Utrecht

Bedrijvengids Wilt u meer weten?

Vraag vrijblijvend informatie aan.

Reacties Laat een bericht achter
Log in met uw profiel

Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.

Inloggen
Leeslijst
Wij waarderen uw privacy.
Wij en onze partners gebruiken technologie, zoals cookies, op onze website om advertenties te personalificeren en om verkeer te analyseren. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met ons Privacy & Cookiebeleid.