Liftmanagement
De dienst: LIFTMANAGEMENT is een concept waarbij wij de lifteigenaar ontzorgen van haar lift(en). Dit in de ruimste zijn van het woord.
Liftmanagement van Nico Barranca
De dienst: LIFTMANAGEMENT is een concept waarbij wij de lifteigenaar ontzorgen van haar lift(en). Dit in de ruimste zijn van het woord. Hierbij moet u onder andere, maar niet uitsluitend, denken aan:
- Met de liftonderhoudsfirma (in vooraf overleg met lifteigenaar) vastleggen van vaste data van uitvoering van het reguliere onderhoud en controle op naleving van de afgesproken data van onderhoud
- Het beoordelen van de juistheid facturen voor bijvoorbeeld storingen. Deze facturen worden rechtstreeks naar ons gestuurd ter beoordeling.
- Het periodiek controleren van het uitgevoerde onderhoud bijvoorbeeld het aantal onderhoudsbeurten, algehele (technische) staat van de lift, het schoonhouden van liftschacht en machinekamer, bijhouden van het liftboek door de onderhoudsfirma.
- Administreren van alle vereiste documenten zoals keuringsverslagen, certificaten etc.
- Aanvragen offertes voor het oplossen van eventuele keuringspunten die buiten het onderhoudscontract vallen, de aangeboden offerte beoordelen en bij goedkeuring aansluitend advies aan u, de offerte in opdracht te geven
Na het oplossen van de opgedragen werkzaamheden voor het oplossen van de keuringspunten deze werkzaamheden controleren op juiste uitvoering. - Het opzetten van MJOP (MeerJaren OnderhoudsPlan)
- Wij rapporteren aan het einde van elk kwartaal aan onze opdrachtgever
Eventuele extra wensen die u graag in het LIFTMANAGEMENT wilt laten opnemen zijn uiteraard bespreekbaar.
Kortom is het LIFTMANAGEMENT een nagenoeg alles omvattend concept waarbij wij u een hoop werk uit handen nemen.
Wenst u meer informatie? Bel (06 50256175) of e-mail (info@nicobarranca-liftadvies.com)ons en wij zullen u dan direct meer informatie verstrekken.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen