Astralift zorgt dat het geregeld wordt

Arie van der Toorn is werkzaam als coördinator en Technisch manager van de VvE-afdeling van Van ‘t Hof Rijnland, een middelgrote beheerder van vastgoed.

Geplaatst door: Astralift

 

Samen met Astralift heeft hij een aantal renovatieprojecten gedaan, en Astralift onderhoudt sindsdien circa 15 liften voor Van ‘t Hof Rijnland. Arie vertelt over zijn ervaringen.

Het voelde goed

'Mijn eerste kennismaking met Astralift was tijdens een praatje op kantoor. Ewoud Heidenreich kwam zich presenteren, zoals andere partijen ook regelmatig komen doen. Maar hij onderscheidde zichzelf door zijn verhaal, het beviel me. Het was geen lulkoek, ik prik er zo doorheen als iemand maar op blijft scheppen hoe geweldig ze zijn. Ik ben een gevoelsmens en het voelde gelijk goed.'

Scherpe inkoop

'Bij een volgende aanbesteding liet ik Astralift meedoen, en ze kwamen er als beste partij uit. Ik denk dat ze zich onderscheidden door het feit dat ze besparingen konden doorvoeren dankzij hun goede inkoopbeleid. Ze gebruiken onderdelen van Duitse makelij en dat zie ik ook graag. Ik wilde dit project wel uitproberen met ze en gunde het Astralift.'

De ultieme test

'Het project ging van start en toen de eerste lift was gedaan, was het niet helemaal naar mijn zin. Dit is de ultieme test om te kijken of je echt verder wilt met een partij. In ieder project gaat er wel eens iets mis. Maar hoe lossen ze het op? Astralift kwam kijken bij de lift en was het met me eens, het was niet netjes. Ze hebben het heel goed opgepakt en hebben de afwerking opnieuw gedaan. Daar was ik heel tevreden over. Het moet gewoon geregeld worden, ik wil niet hoeven knokken voor mijn gelijk.'

Vertrouwen

'De grote multinationals in de liftenbranche zijn in mijn opinie groot, bureaucratisch en duur. Zij vinden altijd wel een dure component die moet worden vervangen. Bij Astralift heb ik die ervaring niet. Ik vertrouw ze als ze aangeven dat iets noodzakelijk is om uit te voeren of te vervangen. Dat vertrouwen heb ik ook in het oplossen van problemen. Natuurlijk houd ik er rekening mee dat andere partijen het druk hebben, de technische mensen zijn nu eenmaal schaars. Maar zo lang ze reageren, en ik weet dat het wordt geregeld, is het goed.'

Eén aanspreekpunt

'Mijn advies voor anderen is: Probeer in een organisatie 1 aanspreekpunt te vinden, die het probleem oplost. En bouw een goede relatie met die persoon op. Voor mij is dit Ewoud. Hij is de man die ik bel als er iets mis is, ook na 18.00 uur. Ik zie hem weinig, maar als er echt iets aan de hand is, bel ik hem. En dan gaat hij aan de slag om het op te lossen.'

Meer informatie: www.astralift.nl

Bedrijvengids Geplaatst door
Astralift

Astralift

Prismalaan West 23, 2665 PC  Bleiswijk

Bedrijvengids Wilt u meer weten?

Vraag vrijblijvend informatie aan.

Reacties Laat een bericht achter
Log in met uw profiel

Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.

Inloggen
Leeslijst
Wij waarderen uw privacy.
Wij en onze partners gebruiken technologie, zoals cookies, op onze website om advertenties te personalificeren en om verkeer te analyseren. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met ons Privacy & Cookiebeleid.