Administratief Beheer
De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied
Administratief Beheer
De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied. Werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren zijn onder andere:
Het bijhouden van het ledenbestand; ingeval van verhuur door eigenaren het bijhouden van register van bewoners.
Het archiveren en actief beheren van contracten ten behoeve van onder andere verzekeringen, onderhoudscontracten, schoonmakers en dergelijke.
Het beheren en controleren op naleving van het huishoudelijk reglement, modelreglement bij splitsing alsmede de splitsingsakte.
Het archiveren van alle op de vereniging betrekking hebbende correspondentie.
Het corresponderen ten behoeve van de Vereniging met overheden, verzekeringsmaatschappijen, nutsbedrijven, aannemers e.d.
Het administratief verwerken van schaden die te verhalen zijn op verzekeringen.
Het informeren van de leden; rondzenden van notulen en jaarrekeningen.
Vergaderingen
Het voorbereiden en organiseren van de jaarvergadering, waaronder het versturen van de uitnodiging, het (eventueel in overleg) opstellen van de agenda en het bijwonen van één algemene ledenvergadering per jaar, inclusief de notulering.
Bijstand bestuur
Assistentie bij het opstellen van huisregels middels een huishoudelijk reglement en toezien op naleving van deze regels.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen