Thema
Financieel
Juridisch
Technisch
Profiel
Inloggen
Uw vraag niet beantwoord?
Wij helpen u graag verder!
appartement
& eigenaar

Administratief Beheer

01 februari 2018
De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied
LEES VERDER

Administratief Beheer

De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied. Werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren zijn onder andere:

Het bijhouden van het ledenbestand; ingeval van verhuur door eigenaren het bijhouden van register van bewoners.
Het archiveren en actief beheren van contracten ten behoeve van onder andere verzekeringen, onderhoudscontracten, schoonmakers en dergelijke.
Het beheren en controleren op naleving van het huishoudelijk reglement, modelreglement bij splitsing alsmede de splitsings­akte.
Het archiveren van alle op de vereniging betrekking hebbende correspondentie.
Het corresponderen ten behoeve van de Vereniging met overheden, verzekeringsmaatschappijen, nutsbedrijven, aannemers e.d.
Het administratief verwerken van schaden die te verhalen zijn op verzekeringen.
Het informeren van de leden; rondzenden van notulen en jaarrekeningen.

Vergaderingen

Het voorbereiden en organiseren van de jaarvergadering, waaronder het versturen van de uitnodiging, het (eventueel in overleg) opstellen van de agenda en het bijwonen van één algemene ledenvergadering per jaar, inclusief de notulering.

Bijstand bestuur

Assistentie bij het opstellen van huisregels middels een huishoudelijk reglement en toezien op naleving van deze regels.

Meer weten?
Vraag hier vrijblijvend informatie aan

Aanvragen

Bekijk ook

Reacties

Munnik VVE Beheer
Professional
Meer weten?
Vraag hier vrijblijvend informatie aan

Aanvragen

ZOEKSUGGESTIES