Administratief Beheer

Administratief Beheer

Geplaatst door: B&O vve beheer

Administratief Beheer (AB)

TRANSPARANTIE IN ADMINISTRATIE …

en een goede communicatie is een must voor V.v.E.-beheer. B&O heeft voor haar klanten gekozen voor een transparant administratiepakket die door de V.v.E. eigenaars via een web-applicatie (VVE-Dossier) vanaf de B&O website kan worden ingezien. Naast de NAW-gegevens kunnen alle V.v.E. gerelateerde aspecten en documenten w.o. de Splitingsakte, Huishoudelijk Reglement en notulen worden ingezien.

Binnen het V.v.E.-beheer zijn met betrekking tot administratief beheer een aantal standaard werkzaamheden c.q. -taken opgenomen die wij in twee delen hebben opgesplitst, namelijk:

  • Algemene werkzaamheden en
  • Organiseren Algemene Ledenvergadering

ALGEMENE WERKZAAMHEDEN

  • Opzetten, actueel houden en wijzigen van de ledenadministratie in het ledenbestand
  • Verzorgen van de correspondentie van de V.v.E.
  • Toezicht houden op de naleving van de splitsingsakte(n), huisreglementen en besluiten
  • Ontvangen en afwikkelen van de overdrachten. Hierbij informeren wij naast de notaris het bestuur omtrent mogelijke voor- of achterstanden m.b.t. maandelijkse V.v.E.-bijdrage, eventuele servicekosten en andere financiele verplichtingen richting de V.v.E.. Tevens wordt de notaris geinformeerd omtrent de opgebouwde reserve binnen de V.v.E.
  • Informeren van nieuwe leden door middel van een welkomstbrief waarin gegevens over de V.v.E. zijn opgenomen inclusief inloggegevens ten behoeve van de web-applicatie Mijn VVE-Dossier en informatie omtrent de maandelijkse bijdrage en eventuele bijkomende kosten
  • Het verstrekken van adviezen op het gebied van appartementsrecht, modelreglement, huishoudelijk reglement voortkomend uit dagelijks beheer wat verwacht mag worden van de beheerder

ORGANISEREN ALGEMENE LEDENVERGADERING

Het in overleg met het bestuur van de V.v.E. voorbereiden van de Algemene ledenvergadering, hierbinnen is begrepen onderstaande werkzaamheden:

  • Voorbereiden en opstellen van de vergaderstukken ten behoeve van de Algemene Ledenvergadering, w.o.: de uitnodigingen, agenda, presentielijst, volmacht formulier en overige benodigde documenten
  • Verzorgen van de vergaderlocatie
    Verzenden (deels via E-mail of middels web applicatie) vergaderbescheiden naar de leden
  • Bijwonen (niet voorzitten) van de Algemene ledenvergadering
  • Het opstellen van en het uitwerken van de notulen
  • Uitvoering geven en voortgang controle betreffende de genomen besluiten die door de Vergadering van Eigenaars op administratief gebied zijn genomen

ADDITIONEEL ADMINISTRATIEF BEHEER (AAB)

Naast de standaard opgenomen administratieve beheertaken kan B&O VvE-Beheer ook onder andere onderstaande additionele dienstverlening verzorgen:

  • Organiseren en notuleren van een extra bestuurs- en/of algemene ledenvergadering
  • Leveren van een voorzitter voor de Algemene Ledenvergadering
  • Het aanleveren van V.v.E. gegevens aan derden in opdracht van de V.v.E
  • Opstellen van een Huishoudelijk Reglement

 

 

Bedrijvengids Geplaatst door
B&O vve beheer

B&O vve beheer

Televisieweg 2, 1322 AC  Almere

Bedrijvengids Wilt u meer weten?

Vraag vrijblijvend informatie aan.

Reacties Laat een bericht achter
Log in met uw profiel

Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.

Inloggen
Leeslijst
Wij waarderen uw privacy.
Wij en onze partners gebruiken technologie, zoals cookies, op onze website om advertenties te personalificeren en om verkeer te analyseren. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met ons Privacy & Cookiebeleid.