opdrachtgever centraal
We praten er allemaal over dat we de opdrachtgever centraal plaatsen en ontzorgen of zijn dit algemene verkoopbegrippen geworden ?
De opdrachtgever centraal
We praten er allemaal over dat we de opdrachtgever centraal plaatsen en ontzorgen of zijn dit algemene verkoopbegrippen geworden ? Mijn inziens wordt er veel over gesproken richting opdrachtgevers maar weinig mee gedaan.
Beter luisteren naar de opdrachtgever wat zoekt hij, hoe ziet zijn dagelijkse proces eruit, duidelijk communiceren met elkaar zodat er geen misverstanden zijn, verwachtingen vastleggen zoals planning, budget, kwaliteit, juiste voorbereiding, samenwerking met niet als doel maar als middel.
Stel jezelf de vraag of je voor de opdrachtgever de toegevoegde waarde levert welke hij zoekt. Bedien je opdrachtgever van A t/m A, zorg dat je een flexibele schil rond de opdrachtgever hebt waardoor je hem continue goed kunt blijven bedienen.
Laat het traditionele denken los, stel de opdrachtgever echt centraal, samenwerken vanaf opdrachtgever tot schilder om gezamenlijk een goed gezond bouwproces te doorlopen waarbij een ieder achteraf elkaar de hand schudt en tevreden is met het eindresultaat qua planning, budget, kwaliteit.
Bouw Advies Instituut - Perfect Bouwbegeleiding - Wiljan Jansen
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen