Opstarthulp VvEtotaal
Hulp nodig bij het inrichten van uw VvE-softwarepakket? Maak dan nu gebruik van de opstarthulp van VvEtotaal.
Opstarthulp VvEtotaal
Als u kiest voor de opstarthulp van VvEtotaal het systeem volledig in voor het financiële beheer, zodat de VvE direct kan beginnen met het draaien van de prolongaties, het boeken van inkoopfacturen en het boeken van de bank.
Uiteraard is het systeem ook ingericht voor het draaien van overdrachten, presentielijsten en, aan het einde van het boekjaar, de financiële jaarafsluiting.
Om dit te kunnen doen heeft VvEtotaal de volgende informatie nodig van de VvE:
· Een volledige lijst van alle eigenaren
· Een overzicht van alle objecten in de VvE
· Een leesbare kopie van de splitsingsakte
· Een goedgekeurde eindbalans van het voorgaande boekjaar
· Een overzicht van de verschillende bijdragen en de verdeling hiervan. Bijvoorbeeld: is er naast de algemene bijdrage ook nog een aparte bijdrage voor lift, garages, berging, etc. en wie betaalt hier aan mee?
· Een overzicht van openstaande posten van eigenaren per 31 december van het voorgaande boekjaar (vooruit ontvangen en nog te ontvangen)
· Een overzicht van openstaande posten van crediteuren per 31 december van het voorgaande boekjaar (vooruit betaalde en nog te betalen)
Kosten: € 50,- inclusief btw.
Aanmelden demo softwarepakket
Aanmelden voor het softwarepakket doet u hier.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen