Lagarde Groep viert 30-jarig jubileum

Lagarde Groep bestaat 30 jaar. Lagarde Groep is op 1 juli 1991 gestart als eenmanszaak en was al snel specialist op het gebied van (mobiele) telefonie.

Gepubliceerd: 01 juli 2021

Later kwamen hier fysieke beveiliging en ICT bij. Dat maakt een compleet portfolio waarmee Lagarde Groep klanten volledig ontzorgt. De afgelopen 30 jaar is de organisatie enorm gegroeid in aantal klanten, medewerkers en oplossingen. Het dynamische karakter van de organisatie past perfect bij de continu veranderde ICT-, communicatie- en beveiligingsmarkt.

Langdurige samenwerkingen

Ook in de afgelopen jaren zijn er veel nieuwe klanten bij gekomen. Maar de medewerkers van Lagarde Groep zijn het meest trots op de langdurige klantrelaties.

René Treur, directeur van Treur Kaas en al jaren klant van Lagarde Groep: “Een groot deel van de 30 jaar is Lagarde Groep de vaste en betrouwbare partner voor Treur Kaas als het gaat om netwerkbeheer, brand- en inbraakinstallaties, camerabewaking en toegangscontrole. De kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid die bij Lagarde Groep hoog in het vaandel staan, sluit naadloos aan bij de wensen van Treur Kaas. Prettige mensen en organisatie om mee te werken met kennis van zaken.”

Bart Bosschieter, projectmanager bij DC beheer en trouwe klant van Lagarde Groep, is eveneens positief over de jarenlange samenwerkingsrelatie: “Het contact met Lagarde Groep is zeer prettig, persoonlijk, inhoudelijk en to-the-point. Voor ons is Lagarde Groep prettig door de openheid en het delen van kennis en informatie. Voor ons als bedrijf waarbij IT niet onze corebusiness is, is onze IT veranderd van een black box naar een inzichtelijk landschap.“

Bert Noteboom, algemeen directeur van Lagarde Groep, is trots op de dienstverlening van zijn organisatie: “De klant staat altijd op 1. Daarom werken we met klantteams, teams die bestaan uit 5 tot 8 engineers met ieder hun eigen expertise(s). Het mes snijdt aan twee kanten. De klant heeft direct contact met de juiste persoon of personen, wat het natuurlijk heel persoonlijk maakt. Daarnaast kent de engineer de omgeving van de klant als geen ander. We zien dat onze klanten het persoonlijke contact via de klantteams waarderen. De 8,6 die we scoren voor klanttevredenheid is hier een mooi resultaat van!”

Vooruitblik

“Er is een verschuiving gaande van project naar dienstverlening.” Zo merkt Noteboom op: “We zien dat klanten behoefte hebben aan ontzorging, in plaats van een eenmalige oplossing. Daarom leveren wij, naast losstaande oplossingen, steeds vaker onze oplossingen ‘as a service’. De klant neemt enkel af wat hij nodig heeft, Lagarde Groep beheert de oplossing en zorgt dat alles vlekkeloos werkt.”

Evenementen rondom 30 jaar Lagarde Groep

Het jubileum van Lagarde Groep gaat zeker niet ongemerkt voorbij. Er loopt een jubileumkortingsactie en medio juli start een fotowedstrijd waaraan iedereen mee kan doen. Ook de jongere doelgroep is niet vergeten met een kleurplaatactie. Daarnaast sponsort Lagarde Groep drie goede doelen, Prinses Maxima Centrum, Mercy-fonds Jeruzalem en vrienden van de Noorderkerk Amsterdam, en heeft zij hiervoor crowdfundingcampagnes opgezet. Het jubileum wordt ook met eigen personeel gevierd tijdens een bedrijfsuitje op 3 juli.

Kijk voor meer informatie over Lagarde Groep op www.lagarde.nl.

VvE Helpdesk Advies nodig voor uw VvE?

Raadpleeg onze VvE Helpdesk, een praktische vraagbaak en sparringpartner die uitkomst biedt bij uw VvE vraagstukken.

Kennisbank Gerelateerd
Reacties Laat een bericht achter
Log in met uw profiel

Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.

Inloggen
Leeslijst
Wij waarderen uw privacy.
Wij en onze partners gebruiken technologie, zoals cookies, op onze website om advertenties te personalificeren en om verkeer te analyseren. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met ons Privacy & Cookiebeleid.